Copywriting & korekta

Przygotowywane przez nas teksty są zawsze interesujące, merytoryczne i unikalne. Dbamy także o to, by dobrze brzmiały i były pozbawione błędów językowych.
Copywriter

Copywriting

Copywriting to zawód, który w ostatnich latach zyskał na znaczeniu i stał się bardziej doceniany, ponieważ wraz z rozwojem sieci wzrosło zapotrzebowanie na wartościowe, jakościowe treści. A te niełatwo napisać – wie o tym każdy, kto kiedykolwiek próbował. Praca copywritera, najprościej rzecz ujmując, polega właśnie na dostarczaniu treści. Web writer, zwany też content writerem, tworzy treści ofertowe dla firm, które potrzebują skutecznej reklamy, natomiast seo writer tworzy treści na potrzeby pozycjonowania, odpowiednio zoptymalizowane pod wyszukiwarki. Jako zawodowi copywriterzy specjalizujemy się w obu tych dziedzinach, a zakres oferowanych przez nas usług jest bardzo szeroki.

Często zajmujemy się pisaniem tekstów typowo reklamowych przeznaczonych na strony internetowe (wizytówki firmowe, serwisy e-commerce itp.) i nośniki papierowe (ulotki, plakaty itd.), ale chętnie podejmujemy się także tworzenia artykułów eksperckich oraz tekstów na strony zapleczowe i platformy typu WhitePress. Dokładamy starań, aby każdy z naszych tekstów był możliwie ciekawy i atrakcyjny, jednocześnie implementując w nich frazy i słowa kluczowe, które umożliwiają promowanej stronie zaistnieć w Google i innych wyszukiwarkach internetowych, a co za tym idzie, dotrzeć do większej liczby odbiorców. Tworzone przeze nas treści zawsze są poprawne pod względem językowym, a także merytoryczne i unikalne. Świetnie poruszamy się po różnych dziedzinach i zagadnieniach, włącznie z medycznymi i ściśle technicznymi, nie są dla nas problemem niszowe branże i tematyki.

Przykładowe teksty naszego autorstwa możesz znaleźć w zakładce Portfolio. Zachęcamy także do zapoznania się z instrukcją tworzenia wytycznych dla copywritera.

100 %
zleceń wykonanych w terminie
100 %
uwagi poświęconej Twojemu zleceniu

Korekta

Odbiorcy treści internetowych, podobnie jak odbiorcy tekstów drukowanych, są bardzo surowi w swoich ocenach. Każde uchybienie i niedociągnięcie traktują jak przejaw braku profesjonalizmu i odpowiednich kompetencji. Dlatego treści udostępniane publicznie, szczególnie na firmowych stronach internetowych, powinny być pozbawione błędów. Masz wątpliwości co do napisanych przez siebie tekstów? Poddaj je profesjonalnej korekcie i redakcji. Pozwól je ocenić pod kątem gramatycznym i stylistycznym, udoskonalić, sprawić, że staną się czytelniejsze, a co za tym idzie, bardziej efektywne.

Nasza firma zajmuje się korektą wydawniczą zarówno tekstów kierowanych do druku, jak i tekstów przeznaczonych do publikacji w internecie. Dokonujemy poprawek interpunkcyjnych, ortograficznych, leksykalnych, składniowych, fleksyjnych, logicznych, typograficznych, literowych itp. Dbamy także o poprawną kompozycję tekstu, spójność oraz komunikatywność przekazu. To niezmiernie ważne, aby Twój przekaz był przejrzysty, logiczny i łatwy do zrozumienia przez odbiorców. Jego jakość ma decydujący wpływ na opinię, jaką czytelnicy, czyli potencjalni klienci, wyrobią sobie na Twój temat, a w konsekwencji również na to jak wielu chętnych znajdziesz na swoje towary czy usługi.

W pracy korektorskiej korzystamy przede wszystkim z najnowszych wydań publikacji PWN, m.in. „Wielkiego słownika poprawnej polszczyzny”, „Słownika gramatycznego języka polskiego”, „Wielkiego słownika ortograficznego z zasadami pisowni i interpunkcji” oraz opracowania „Edycja tekstów. Praktyczny poradnik” Adama Wolańskiego. Oczywiście nasza biblioteczka ciągle się rozrasta, nie tylko o słowniki i poradniki, ponieważ czytanie jest naszą wielką pasją. Staramy się przy tym cały czas poszerzać swoją wiedzę językową.

copywriting
teksty na stronę internetowa